ESKİŞEHİR’de bir vatandaşın beslediği tavuklarda kuş gribine rastlandı. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, civarda bulunan 5 mahalleyi karantina altına aldı.
Sivrihisar ilçesine bağlı Sığırcık Mahallesi’nde, bir vatandaşın beslediği tavukların ölmesi üzerine, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından inceleme başlatıldı. Ölen tavuklarda yapılan kuş gribi testinin sonucu pozitif çıktı. Tavukların, daha önce kuş gribine rastlanan Konya’nın Çeltik ilçesinden getirildiği tespit edildi. Ekipler, Sığırcık Mahallesi ile çevresindeki 4 mahalleyi karantina altına aldı.
Öte yandan söz konusu mahallelerde kuş gribine rastlanan kanatlı hayvanların itlaf edileceği ve itlaf edilen hayvanların karşılığında sahiplerine ödeme yapılacağı açıklandı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8362 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5325 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5310 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3836 kez okundu
5
Trump’tan Venezuela’ya yaptırım! 2 Nisan’da başlıyor
3099 kez okundu