Belediye Kütahyaspor’da Hikmet Demirbilek’in, ‘Futbol Takımının Genel Menajerliği’ne getirildiği bildildi.
Belediye Kütahyaspor Kulübüne geçmiş yıllarda başarılı hizmetlerde bulunan Hikmet Demirbilek’in, bugün itibariyle yeni görevine resmen başlarken, kulüp yönetimi kendisine başarılı bir çalışma dönemi dileklerini iletti.
Kulüpten yapılan açıklamada, “Göreve başlama töreni, 7 Kasım Perşembe günü saat 15: 00’te kulüp tesislerinde gerçekleşecek. Kulüp Başkanımız Osman Altınkaya ve yeni Genel Menajerimiz Hikmet Demirbilek’in katılımıyla düzenlenecek olan törende imzalar atılacak. Kulübümüz, bu atamanın şehir ve takım için hayırlı olmasını temenni etmektedir” denildi. – KÜTAHYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Cemil Turan: Bizim zamanımızda para konuşmak saygısızlıktı
1673 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1450 kez okundu
3
Rangers’tan İstanbul’a gidecek taraftarlarına “Ramazan” uyarısı
1353 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
987 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
977 kez okundu