Adıyaman İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince kent genelinde uyuşturucuyla mücadele çalışmaları hızla devam ediyor.
İl Jandarma Komutanlığı ekipleri kent merkezinde ve ilçelerinde uyuşturucu satıcılarına ve kullanıcılarına yönelik denetimlerini sıklaştırdı. Jandarma ekiplerince yapılan denetimler çerçevesinde 30 gram bonzai, 5 gram metanfetamin, 2 gram skunk ve 7 adet uyuşturucu kullanma aparatı ele geçirildi. Yapılan denetimlerle ilgili olarak 20 şahıs hakkında işlem başlatıldı. – ADIYAMAN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8375 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5339 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5323 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3854 kez okundu
5
Trump’tan Venezuela’ya yaptırım! 2 Nisan’da başlıyor
3113 kez okundu