FİLİSTİN Devlet Başkanı Mahmud Abbas, ABD’nin yeni başkanı olarak seçilen Donald Trump ile telefonda görüştü. Abbas görüşmede, adil ve kapsamlı bir barışa ulaşmak için Trump ile birlikte çalışmaya hazır olduğunu ifade etti.
ABD’nin yeni başkanı olarak seçilen Donald Trump, Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas, Trump’ı seçim zaferinden dolayı kutladı. Abbas görüşmede, adil ve kalıcı barışın gerçekleştirilmesi için yakın bir şekilde çalışmaya hazır olduğunu ifade etti. Yetkililer tarafından yapılan açıklamada, görüşmede ABD’nin yeni başkanı olarak seçilen Donald Trump’ın ise savaşı sona erdirmek için çalışacağı ve bölgede barışın sağlanması için ilgili tüm taraflarla birlikte çalışmayı ‘dört gözle’ beklediğini söylediği vurgulandı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8355 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5312 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5296 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3821 kez okundu
5
Trump’tan Venezuela’ya yaptırım! 2 Nisan’da başlıyor
3091 kez okundu